måndag 18 juni 2007

BACK IN BUISNESS









Nu är jag tillbaka i leken igen efter att ha varit bortrest i några dagar på något som jag inte får göra reklam för på bloggen. Det är nämligen privat och jag blandar inte mitt privata liv i mitt yrkesliv. Detta är en konst att kunna glömma allt som har hänt hemma och sedan komma till jobbet och prestera 100% så som man aldrig ens har varit borta. Men det har varit en intressant resa och jag har fått lära mig mycket.
Samtidigt som Thom Browne hyllas på New york fashion now som är en utställning i London för alla nya designers fortsätter vi här på Storgatan 51 med våran LAGERRENSNING inför sommarrean som förresten du som är med i Licona-klubben får info om inom kort. Full rulle även med skorna som jag har nu lagt bilder på och det finns det även på Webshopen tillsammans med recensioner till varje par.
Läste inte för länge sen också en artikel om tankar bakom ett inköp, den hette " I huvudet på en inköpare " som jag tror Manolo.se hade. En väldigt intressant artikel då mode också handlar om hårt jobb och slit för de som jobbar bakom kulisserna liksom. För oss är det inte alltid glitter och glamour. Vill också passa på att göra lite reklam för vår Samarbetspartner ( PICCABOO ) som planerar deras andra BÅSTAD-resa den 30:e juni. Hur orkar ni grabbar ??? Bara ni har på er Licona-kläderna så är jag nöjd / Alex.

Inga kommentarer: