fredag 8 juni 2007

HOT HOT HOT



Några dagar sen då jag bloggade sist men jag får skylla i första hand på Utförsäljningen som tagit all min tid och sedan på värmen som tar all min kraft och energi. Hoppas Maria köper med sig en fläkt nästa gång, men tills dess får vi sitta och chilla på soffan som vi har ställt utanför skyltförnstret på Storgatan då man får passa på när det inte finns kunder i butiken, och njuta utav välkylda LOKA med den nya smaken VILDÄPPLE som är sååå gooo. Definitivt skönare på utsidan i skuggan än inomhus. Men men , man ska inte klaga. Bättre med klarblå himmel och 30 grader än regn, eller ???

Vi kommer snart också att ha en ny länk på Licona s hemsida som ska innehålla frågor som du kan svara på för att ha chans till att vinna presentkort.

Har du fortfarande inte ekiperat dig inför sommaren då värmen kommit väldigt snabbt, föreslår jag att du kikar in på Licona s Webshop och tittar. Klicka dig vidare till SKJORTOR där du hittar flera kortärmsskjortor i olika färg och modeller.

Glöm nu inte att dricka mycket vatten/Alex.

Inga kommentarer: