måndag 23 juli 2007

Back in buisness



Länge sen man Blogga då jag inte har jobbat de senaste 2 veckorna, men nu är jag fit for fight igen och Back in buisness.
Under dessa två veckor tycker jag inte det har hänt mkt i modevärlden utan det är fortfarande olika märken som visar nästa vår/sommar mode då man som jag har skrivit om i mina tidigare inlägg ligger alltid ett år före med att visa kollektioner. Mycket jobb förstås för alla som jobbar bakom kulisserna, allt från att rea ut nuvarande kollektioner till att koncentrera sig på det närmaste som till exempel höst/vinter som sakta men säkert är på väg och sedan ska man åka bort samtidigt för att just kika på nästa års kollektioner. Mycket på en gång och så är det varje år för oss i denna branch. Man måste vara en bra Team för den ansvarige kan inte dela på sig själv och vara på alla ställen samtidigt.
Här på Licona fortsätter Rean med 50-70 % rabatt. Hyllorna och hästarna ( bilden ) börjar att se tomma ut och jag tycker att ingen borde få missa denna gyllene möjlighet att fynda bland modeplagg här på Licona. Ni är varmt välkomna/ Alex.

Inga kommentarer: