tisdag 24 juli 2007

Underkläder räknas


Tack till Cafe och andra stora magazines som är verkligen först ute med allt om modevärlden men som jag skrev i min senaste inlägg så märker man en drastiskt skillnad , alltid vid 10-tiden på morgonen då man loggade in på deras sida så hade redan modebloggarna gjort sina inlägg för dagen men nu är det samma inlägg som igårdagen som du ser vid samma tid. Är det för att de inte hinner helt enkelt eller för att det verkligen för tillfället inte finns så mycket nytt att skriva om ???
Själv tror jag på det sistnämnda. Det är liksom en mellan säsong nu. Så fort dock som höst/vinter kollektioner börjar trila in i butikerna så fins det ju hur mycket nytt då som helst att skriva om. Men tills dess får man nöja sig med halv-bra inlägg då det mest handlar om viktiga begrepp inom modevärlden, materalkännedom och andra igentligen så oviktiga och ointressanta saker för konsumenten. En intressant sak är dock att Freddy ljungberg inte längre är underklädesmodell för CK utan det är Djimon H som hade en biroll i filmen Blood Diamond med Leonardo Di Caprio som jag faktiskt själv ska hyra och se ikväll hade jag tänkt. Lite bättre väder idag i stan nu på morgonen i alla fall så jag rekomenderar ett besök i stan och glöm inte att hälsa på oss här på Licona-storgatan 51 där massor av modeplagg reas ut. 50-70% rabatt. Varmt välkomna/ Alex.

Inga kommentarer: